1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady rezerwacji a także zasady i warunki pobytu psa w naszym Hotelu dla psów „ConnectDog” (dalej zwanej „Hotelem”).
1.2. Korzystając z Hotelu, Klient (dalej zwany “Opiekunem” i/lub “Właścicielem”) akceptuje niniejszy regulamin w całości.
1.3. Właścicielem Hotelu jest firma „Energize Rafał Bernat” z siedzibą w Borówcu 62-023, przy ul.Malinowej 11, NIP:7821716358 Regon: 634565576.
1.4. Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie. Zmiany wejdą w życie po ich opublikowaniu na Stronie.
2. Rezerwacje
2.1. Rezerwacje pobytu w Hotelu dla psów odbywają się za pośrednictwem formularzy dostępnych w cenniku na Stronie, mailowo lub telefonicznie.
2.2. W przypadku rezerwacji, właściciel psa zobowiązany jest do podania prawdziwych danych kontaktowych oraz informacji dotyczących psa zgodnych z rzeczywistością.
2.3. Rezerwacje poprzez formularz na Stronie ważne są wyłącznie po ich telefonicznym potwierdzeniu przez Hotel.
2.4. W przypadku, gdy warunki z punktu 2.2. nie zostaną dopełnione, Hotel ma prawo odmówić przyjęcia psa na pobyt.
2.5. W przypadku pierwszych rezerwacji oraz rezerwacji pobytów w wysokim sezonie, obowiązuje przedpłata równa 30% docelowej kwoty za pobyt pupila. Przedpłata jest zwrotna do miesiąca przed ustalonym terminem przyjazdu psa do Hotelu, po tym czasie, w przypadku anulowania rezerwacji, przedpłata nie podlega zwrotowi.
2.6. Przedpłata jest płatna do 72h po telefonicznym potwierdzeniu rezerwacji przez Hotel, w przeciwnym razie, rezerwacja ulega anulowaniu.
2.7. W przypadku rezerwacji tzw. “last minute”, przedpłata powinna zostać uregulowana w dniu dokonania rezerwacji, po jej telefonicznym potwierdzeniu z Hotelem.
2.8. Zmiany w długości pobytu mogą być dokonywane najpóźniej dwa tygodnie przed rozpoczęciem pobytu psa w Hotelu, jednak nie zawsze może być to wykonalne, ze względu na ograniczoną ilość miejsc, jakimi dysponuje Hotel.
2.9. Skrócenie pobytu pupila jest możliwe najpóźniej na dwa tygodnie przed jego przyjazdem, w przeciwnym razie, koszt pobytu pozostaje bez zmian, mimo wcześniejszego odbioru psa z Hotelu.
3. Warunki pobytu
3.1. Pies musi posiadać aktualne szczepienia przeciwko wściekliźnie, ważne minimalnie przez długość czasu pobytu psa w Hotelu.
3.2. Pies musi mieć wykonany komplet szczepień przeciwzakaźnych włącznie ze szczepieniem na kaszel kenelowy. Szczepienia muszą być wykonane najpóźniej tydzień przed przyjazdem psa do Hotelu oraz muszą być ważne przynajmniej przez czas pobytu psa w Hotelu.
3.3. Pies musi być odrobaczony i zabezpieczony przeciwko kleszczom przed przyjazdem do Hotelu.
3.4. Właściciel zobowiązany jest dostarczyć dokumentację potwierdzającą wymagania z punktów 3.1.-3.3. w momencie przyjęcia psa na Hotel.
3.5. W przypadku, gdy warunki z punktów 3.1.-3.4.. nie zostaną dopełnione, Hotel ma prawo odmówić przyjęcia psa na pobyt.
3.6. Pobyt psa w Hotelu jest możliwy tylko po uprzednim podpisaniu umowy hotelowej oraz uregulowaniu opłaty za pobyt.
3.7. Właściciel zobowiązany jest dostarczyć odpowiednią ilość karmy dla psa na cały czas trwania pobytu psa w Hotelu.
3.8. Właściciel zobowiązany jest dostarczyć obrożę dla psa, a w przypadku psów agresywnych także kaganiec.
3.9. W przypadku przyjmowania leków przez psa, właściciel zobowiązany jest dostarczyć potrzebne leki, wystarczające na całą długość pobytu psa w Hotelu.
3.10. W przypadku psów nadmiernie wokalizujących hotel ma prawo odmówić pobytu takiemu psu, w przypadku zatajenia takiego faktu przez właściciela hotel ma prawo wezwać właściciela do wcześniejszego odbioru psa bez zwrotu opłaty.
4. Cennik
4.1. Ceny za pobyt psa w Hotelu są określone w Cenniku dostępnym na Stronie i mogą różnić się w zależności od terminu, zakresu usługi oraz usposobienia psa.
4.2. Ceny obejmują zakwaterowanie, spacery i podstawową opiekę nad psem.
4.3. Kolejne usługi, takie jak treningi czy konsultacje weterynaryjne są dodatkowo płatne i ich ceny są również uwzględnione w Cenniku.
4.4. Właściciel zobowiązany jest do uregulowania opłaty za pobyt psa przed jego rozpoczęciem ( płatność przy przyjęciu psa do Hotelu). Ewentualne dodatkowe koszty w czasie pobytu, zawsze potwierdzane wstępnie z właścicielem, będą płatne przy odbiorze psa.
5. Godziny przyjęć i odbiorów psów
5.1. Przyjęcia i odbiory psów odbywają się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 08:00-10:00 oraz 18:00-20:00.
5.2. Właściciel zobowiązany jest dostosować się do ustalonych godzin przyjęć i odbiorów psa.
5.3. W przypadku niestawienia się na umówiony odbiór, Hotel ma prawo naliczyć dodatkowe opłaty za przedłużenie pobytu psa.
5.4. W przypadku opóźnień przy odbiorze psa, Hotel ma prawo naliczyć dodatkowe opłaty za przedłużenie pobytu psa.
6. Publikacja wizerunku psa
6.1. Właściciel, oddając psa pod opiekę Hotelu, wyraża zgodę na publikację wizerunku psa na Stronie Hotelu oraz na kanałach social media służących do promocji działań Hotelu tj. na profilu Hotelu na Facebook’u, Instagramie, TikToku czy podobnych.
7. Odpowiedzialność i bezpieczeństwo
7.1. Hotel dokłada wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo oraz komfort pobytu psim podopiecznym oraz zobowiązuje się do zapewnienia opieki zgodnej z aktualną ofertą na Stronie.
7.2. Hotel zobowiązuje się do karmienia psa karmą dostarczoną przez Opiekuna oraz zgodnie z zasadami ustalonymi z opiekunem psa.
7.3. Hotel zobowiązuje się do dbania o stan zdrowia fizyczny i psychiczny zwierzęcia, a w razie konieczności, do otoczenia go opieką weterynaryjną, powiadamiając niezwłocznie o tym fakcie Opiekuna psa.
7.4. Hotel zobowiązuje się, jeśli zachodzi taka konieczność, do podawania psu leków, przepisanych przez lekarza weterynarii.
7.5. Opiekun zobowiązuje się do podania aktualnych i rzetelnych informacji o stanie zdrowia a także usposobieniu przekazywanego do Hotelu psa.
7.6. Opiekun zobowiązuje się do pokrycia dodatkowych kosztów leczenia psa, w przypadku choroby zwierzęcia w trakcie jego pobytu w Hotelu.
7.7. W przypadku śmierci zwierzęcia w trakcie pobytu w Hotelu, Hotel nie ponosi odpowiedzialności za to zdarzenie (ewentualna sekcja zwłok) a także za utylizację.
7.8. Opiekun zobowiązuje się, min. tydzień przed przyjazdem psa do Hotelu, do zabezpieczenia psa przeciwko wściekliźnie, chorobom przeciwzakaźnym (włącznie z kaszlem kenelowym), kleszczom oraz do odrobaczenia psa.
7.9. Opiekun zobowiązuje się do odbioru psa w określonym w umowie terminie.
8.Reklamacje
8.1. Wszelkie reklamacje oraz pytania dotyczące działalności ConnectDog, należy przesyłać na adres poczty elektronicznej: hotel@connectdog.pl.
8.2. Reklamacja powinna zawierać dokładny opis i powód reklamacji.
8.3. ConnectDog rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.
8.4. O sposobie rozpatrzenia reklamacji, powiadamia się zgłaszającego – na adres e-mailowy, za pośrednictwem którego złożone zostało zgłoszenie reklamacyjne.
9. Rezygnacja z rezerwacji
9.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy na 14 dni przed datą rozpoczęcia pobytu psa w hotelu w niskim sezonie oraz 30 dni przed datą rozpoczęcia pobytu psa w hotelu w wysokim sezonie.
9.2. W celu anulowania dokonanej rezerwacji należy skontaktować się telefonicznie lub mailowo. Anulowania rezerwacji należy dokonać najpóźniej dwa tygodnie przed datą początku pobytu w hotelu.
9.3. W przypadku rezygnacji z rezerwacji do której została uiszczona opłata rezerwacyjna:
9.3.1. podlega zwrotowi w pełnej wysokości – jeśli rezygnacja nastąpiła na co najmniej 14 dni przed zarezerwowaną datą rozpoczęcia pobytu Psa w Hotelu w niskim sezonie, jeśli rezerwacja dokonana była w terminie który obejmuje tzw. wysoki sezon opłata jest zwracana jeśli rezygnacja nastąpiła co najmniej na 30 dni przed zarezerwowaną datą rozpoczęcia pobytu psa.
9.3.2. nie podlega zwrotowi, gdy rezygnacja nastąpi na 13 dni (lub mniej) przed zarezerwowaną datą rozpoczęcia pobytu Psa w Hotelu w niskim sezonie oraz 29 dni (lub mniej) w wysokim sezonie.
10. Postanowienia końcowe
10.1. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Hotel ma prawo odmówić przyjęcia psa lub przedterminowo zakończyć pobyt psa w Hotelu.
10.2. Właściciel Hotelu nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z awarii technicznych, błędów w działaniu Strony lub Hotelu.
10.3. Właściciel psa ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez swojego psa innym psom lub osobom.
10.4. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez psa innym psom lub osobom, jeśli wynikają one z agresji lub nieodpowiedniego zachowania psa.
10.5. Regulamin podlega polskiemu prawu i wszelkie spory związane z jego stosowaniem będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby właściciela Hotelu.
Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na Stronie.